all the bad boys are standing in the shadows...

ni ska bara få se några godingar innan jag lägger mig för att läsa lite engelska innan jag sen ska sova..

Jag tror jag måste beställa denna tröja, skit snygg !




sommar


Sen så försöker jag ju hitta någoting att ha på skolavslutningen. Jag har hittat två klänningar, en som jag riktigt fastnade för. Men den liknade en klänning som en tidigare elev hade som gick ut för två år sedan. Kändes inte allt för roligt att ha en likadan, eller likadan är den väl inte. Men nästan !  Så jag hoppas att jag hittar en annan som plockar mitt uppmärksamhet =)

Just nu är jag för trött för att hålla uppe ögonen, så jag ska lägga mig alldeles strax.
Jag hoppas ni haft en bra kväll, godnatt !

...and the good girls are home with broken hearts
/ josefin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback