because I won't be coming back

En ynka dag kvar, sen lov !

Dagen gick faktiskt rätt fort, otroligt nog :) No provet var lättare än väntat, hon hade ju faktiskt gjort det lättare pga av tidsbrist. Gissa om jag var förvånad ? Sen på hk´n efteråt gjorde vi paella. När man ser vad som är i låter det förjävla äckligt. Dock när man tillagade den såg den inte riktigt lika äckligt ut, men smakade inte så jätte gott. Bild kommer sen när jag sitter vid min egna dator.

Just nu sitter jag och ser sex and the city som vanligt, och snart ska jag plugga så jag gjort bort det ikväll. Prov imorgon bitti, sen har jag en inlämningsuppgift att göra till hk som också ska vara inlämnad imorgon. Känner mig lite stressad, har rätt mycket att göra inför morgondagen också =) Så jag ska se klart satc nu, sen får vi se om jag tar mig igenom det andra :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback