Call up a boy that I used to know

Godmorgon !

Blev en rätt tidig morgon för mig, trots att jag hade sovmorgon. Jag är hemma idag ( jag är i lse ) men iaf inte på skolan. Så idag har jag passat på att städa genom hela brors lägenhet. Är jag inte snäll så säg ? :)
Nä men det gick bra, och fort för den delen.

Jag kom till lycksele vid halv 1 inatt, trött som stryk. Men när jag väl var framme i lägenheten så kände jag mig itne lika trött, så jag la mig i soffan ocg såg på tv. Såg inte många sekunder innan jag sov. Så när jag vaknade i morse låg jag i smink, kläder, täcke och med tv på.

Just nu sitter jag vid datorn med fönstret öppet och solen skinande på mig, åh så underbart vänder ! Det är nu man ska ligga på fjället och sola..
sitter iaf och väntar på sofia nu som kommer med bussen halv fyra, då ska jag klippa genom hennes hår innan vi gör nåt annat. Funderar också på att hinna gå ner på stan en tväris och titta om nåt för ikväll =)

http://www.barbershop.se/produkter/367stor.jpg

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback