does it really matter ?

'' bad hairday ? '' det hade iaf jag idag, så då blir det flätad lugg ! Det som dock inte syns på bilden är att jag även gjorde en fläta på andra sidan som gick bakåt.



Nationella gick då inte bra alls idag, inte ett dugg nöjd. Aja, skit i de..
Vi slapp all no idag, så istället fick vi nästan en timmas hål efter nat och sedan hk.
Idag gjorde vi fetaostlax. Tycker själv att fetaost smakar skit, men i detta blev det underbart !



Vi slutade efter två nån gång, så då blev det som vanligt solning. Var jätte trött idag på de sista lektionerna, så jag höll faktiskt på somna under engelskan. Ändå somnade jag typ just efter 10 igår :s Hoppas inte att någon förkylning är på g.

Nu blire plugg och se om aik ska kunna kamma hem den här matchen, annars då jävlar =)

/ josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback