Don't believe what they say

Angående det andra inlägget, ( som precis blev publicerat ) jag vet inte riktigt vad som hände med det i morse, det låg iaf i utkorgen nu när jag kom hem :s Men, skit samma jag pub. det iaf =)

Dagen har varit riktigt skön, och underhållande !
Dagen började med språk och där efter kenguru matte, alltså en matte tävling med bara kluringar. Jag kände mig inte så seriös, så jag förväntar mig inte så mycket av det heller. Menmen, efter det, for vi ut och gick i nästan 40 minuter. Det var riktigt skönt, fast de är synde att det ska blåsa så mycket.
Sen hade vi engelska och sen lunch.
Vi fick inte våran långa lunch idag, vi skulle och se teater som jag helt hade glömt bort. Gruppen heter

ung utan pung



och själva teatern hette puss och snusk. Den va riktigt bra =)

Efter det fick vi sluta, och jag åkte hem. Just nu ligger jag bara och väntar på bättre tider ungefär, i väntan på de andra ska jag börja med middagen så den är klar, åt bara sallad till lunch, så jag börjar redan bli hungrig.. blame myself, i know :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback