i don't believe you

kan ju börja med nåt positivt.. hk provet gick åt sate ! Så, nu ska ja va lite glad.

Dagen va rätt lugn, trots långa och jobbiga lektioner. Under lunchen var jag så trött att jag somnade i mysan faktiskt. Jag vaknade typ 25 minuter före jag egentligen behöver i morse också, jag förstår inte varför jag inte kan sova. Jag håller på att bli tokig :s Jag lägger mig ändå bara i soffan och ser någon film eller tar en lång dusch. Det är väl inte helt fel, men jag blir så sjukt trött på kvällarna !

På no'n idag hade vi sex och samlevnad, vi åg en film och sen prattade vi om droger osv. Nästan så man blir lite rädd när hon börjar berätta om spritens påverkan ;D



När jag kom hem gjorde jag en gårdagens. Jag gick upp till mitt rum, bytte kläder och for ut och sprang ! Känner mig lite duktig så här på efterhand. Dock sprang jag inte på '' huvudled '' så vägen var inte smält. Det var glashalt så jag fick springa och spänna mina ben hela tiden, så nu har jag jätte ont i mina höfter.
( För er som inte vet, så har jag problem med dem :p )

Direkt jag kom hem var det middag, fisk och broccoli, kunde ju nästan inte bli nyttigare. De blev nog en bra vecka det här tillslut !

Nu ska jag städa mitt rum, så att jag kanske ska få se mitt golv innan jag far imorgon :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback