i´m a fighter

åh vilken hemsk dag. Vad jag än har gjort har det gått åt helvete. Då kan ni ju bara förstå hur proven i morse gick ? Vi började då med läs, som tog 80 minuter. Vi fick sedan 30 minuters rast och sedan gjorde vi hör på 50 minuter. Efter det fick vi lunch, så den var rätt lång faktiskt. Jag tog det lugnt och stressade av lite =)

I slutet av dagen fick vi ÄNTLIGEN våra skoltröjor, som vi i klassen har bråkat om i år och dar. Dock blev framsidan inte bra alls, tycker allt blev grötigt. Bilder på tröjan kommer sen, sitter nere på pappas dator just nu.

Sen efter skolan kom fet och mötte mig, vi hämtade upp jonas vid frasses och gick hem till fredrik. Blev inte så lång stund innan jag fick hämtning och blev skjutsad till träning. Träningen gick också åt helvete, ingenting funkade. Men jag tog i och känner mig helt död nu :)

Nu har jag just fått i mig mat och ska göra matte läxan inna jag går upp till min dator :) då kommer bilder !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback