I need you baby, so stay by my side

Blev en lugn kväll ikäll, vilket jag också hade önskat.
Först bilder från idag.





Om ni inte ser vad den sista bilder föreställer så är det fittor.. SOm sagt, denna teater gav många skratt !

Jag gjorde middagen, vi åt och sen satt jag mig vid datorn en stund för att invänta hockeyn. Hann inte sitta så länge innan mamma och bror komme och bönade och bad att jag skulle göra en kladdkaka. Så jag sprang ner, gjorde en kladdkaka och sen upp igen. 
Själv var jag itne sugen alls, så jag vet faktiskt inte om den blev god. Ovanligt för att vara jag !

Hockeyn vet jag då inte vad jag ska säga om. Partiska domare, eller jag kan inte ens kalla dem domare. Idioter. Ursäkta ! Men ingen missar en sån klockren utvisning på två meters avstånd. Nu är det iaf förlängning, så jag ska se det innan jag lägger mig.

idag



Godnatt

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback