i thought i always wanted to be your

Godmorgon :)

Vaknade faktiskt bara 15 minuter före idag, det här går ju frammåt :) JAg steg upp direkt och började packa klart. jag är snart klar, men jag har ett tag till på mig idag. Mamma ska skjutsa mig till skolan, så jag slipper åka buss vilket känns hur skönt som helst !

Jag fick just mina skor lagade, så jag ska nog ha dem helgen. Mina stövletter med två spännen längst upp, om ni minns dem ^^, Menmen =)

Så nu först blir det skola, sen mammas jobb och äta middag och ta en sväng i massagestolen och sen tar jag bussen till malå som går klockan 4. Jag är supertaggad ! Jag ska sova hos en söt ylwa-lii inatt, det kommer bli super :) Men nu ska jag göra mig klar innan det är för sent.
Ha en bra dag, och om jag inte har tillgång till dator ikväll så ha även en bra kväll !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback