I was aiming for the sky

Aktivtjej.se ! Försökte sätta mig och göra läxan, men orkade inte. Har så sjukt ont i huvudet att jag vet inte vad. Har no prov på onsdag och jag är inte ens klar med kriterierna. Vill inte ens tänka på hur de här ska gå.
Så det blev istället en kväll i soffan under en filt halvsovandes. Rätt skönt =)

Min kamera är borta för tillfället. Brukar alltid ha den i min väska och nu hade den råkat åka ur när jag slet upp mina kläder hos ylwa-lii. Tyckte att de var lite konstigt när den inte var kvar när jag kom hem med tanke på att jag aldrig rörde den under hela helgen. Men jag får troligen tillbaka den imorgon, för hoppningsvis :)

Tog en bild av sandra på några favoriter.


Men men, nu ska jag iaf lägga mig och göra nåt nödvändigt. Jag ska försöka ta mig en bit genom boken som ska vara utläst på torsdag. Har ungefär 120 sidor kvar på engelska som jag borde läsa genom. Taggad, eller hur vare ? :)
Äsch, lika bra att ladda upp för en ny dag, godnatt

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback