I'll fix these broken things, repair your broken wings

Ätnligen jobbat mig genom dagen. Dagen hari nte bestått av något egentligen, har varit yr och många lektinoner. Det enda som var grymt var att vi hade engelska före lunchen, som inte blev av. Vår engelskalärares bil hade kajka så hon tog sig inte till skolan. Sen så har vi redan 1 h 35 minuters lunch på måndagar, men idag var den 2 h 15 min. Då stor trivdes jag =)

Jag tänkte att jag skulle gå på skoaffärn en sväng och se om det fanns några nya innegympa skor, men det var lunchstängt. Så jag måste dit någon annan dag. Är verkligen i behov av nya :)

Nu ska jag ta mig en bulle och ett mjölkglas och ligga i soffan tills resten av familjen är hemma.  Bilder är på ingående :)

This love has taken its toll on me
She said goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
And I have no choice, cause I won't say goodbye anymore


/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback