i'm just gonna take a minute and breath

å herre gud....

Helgen har varit så sjukt grym ! Fredag vare fest och igår vare ännu mera fest. Vi började igår hos helena, vi körde twister och hade det grymt kul. Efter det gick vi en trappa upp till nicke som också hade fest, drag ! Sen bar det av till hotellet, de va sjukt mycke folk och bra musik. Kan de bli bättre ?

jag ska snart ner på marknaden, så fort helena och fride kommer hit. Jag har typ alla grejor hos dem eftersom att vi gjorde oss klara där igår ! Sen ska jag packa och gör mig i ordning innan frej kommer och hämtar mig och vi far till ammarnäs :)

Bilder kommer senare, troligen nästa vecka. Jag har bara tagit bilder med min kamera, och jag har ingen överförningskabel med mig :( Men sofia har en likadan hemma, så vi får se om vi får in dem !

/ josefin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du falskt leg??

2010-03-08 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback