inside and outside

Kom just hem från skolan. Jobbig, och lång dag. Den har varit väldigt långtråkig !

Dagens händelse var iaf imorse när jag hade låst dörren och skulle gå till busshållplatsen som finns just utanför vårt hus. Jag gick ned för trappen, tog ett par steg, blundade och när jag tittade låg jag i snön. Jag steg fort upp för att ingen skulle se, och i efterhand skrattade jag åt mig själv. hahah !

Annars har det inte hänt så mycket nytt förutom att jag erik och elias sprang till skoaffärn när vi slutade idag. Jag köpte ett par nya gympaskor. Blåa, i like ! Ni får se dem sen :)

Just nu sitter jag och ser avsnitt av sex and the city som går på 3an. Det är typ gamla avsnitt, men fortfarande så bra :D Så nu ska jag inte slösa tiden på datorn :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback