it´ll never be the same again

Godmorgon !

Somnade typ 20 över 9 igår. Hur skönt som helst ! Dock vaknade jag vid 4 och trodde att jag hade sovit en evighet. Jag tittade på klockan.. Jag snodde mig om mot väggen, och somnade om.
jag hoppas inte att det är någon förkylning som är på väg, för jag är jätte trött idag också och jag har fortfarande ont i huvudet. Får se hur det går idag.

Nu ska jag iaf göra mig klar, sätta på mig lite smink så jag inte ser lika nyvaken ut kankse ? Om jag orkar vill säga ;)
Jag kommer inte hem efter skolan, ska först till mormor och äta middag, sen ska jag troligen på träning, det beror på huvudet. Fast egentligen har jag för mycket läxa för det också.. Men vi får se :)
Ha en bra dag

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback