MEN JÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Amensåatteeeeh. Nu äre såhär att det inte är Josefin som skriver utan världens bästa Ylwa-Lii! Mohaha. Josefin sitter här bredvid mig & smsar som den mobilfjortis hon är! :) Jag ska bara berätta att igår åt vi gott, drack gott & en av oss (HOOOOOOOST) kexade inte så jättegott ;) Men det var en trevlig kväll! Kexarn klarade sig bra ner för den farliga trappen & var duktig & tog av sig örhängena innan hon somna ! Stolt jag bleeeev :'''D neherå.

Idag har vi varit & kollat på skoterVM här i Malå, nog för att vädret sög & vi frös om fötterna men det var faktiskt bra! :) Snygg engelska speakern hade... Ställingen är = The standing is... Öh? Hahaha. Jag orkar inte blogga, jag är bara fett hungrigggg så jag känner mig inte nå kul alls.

MEN IKVÄLL GOTT FOLK, ikväll är det FEEEEEEEEEST! Vi ska käka middag  snart, sen fixa oss, sen öser vi! Men nu ska jag dissa datorn & va lite social med snyggbruttan beve, hörs aldrig mer


Sen bjussar jag på en bild på denna skönhet bara för att han är klaaaant men fett skön !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback