My heart stopped beating

Äntligen ännu en vecka bortgjord ! Vissa veckor går riktigt fort, och detta var verkligen en av dem !
Dagen har faktiskt varit rätt rolig, tro de eller ej, men bilden börjar ju bli rolig. Vi håller på att göra skrapkartonger, och min blir denna drake. Det syns ganska dåligt, jag ritade inte så hårt !
( dock får ni inte se på kartongen än, har endast gjort konturerna på huvudet )



Sen hade vi snöbrännboll på idrotten, och de var ruskigt roligt ! Fast det var jobbigt , och blött ;)
Men men, sen var dagen rätt lugn och nu blir det att packa så att jag är klar när mamma och pappa kommer hem. Sen ska vi köra genom lycksele och hämta upp bror, andreas + andreas skoter =) Men jag hoppas att det går fort iaf, längtar upp så otroligt !

love you girl ♥
ikväll ses vi !

Ha en fortsätt bra kväll :)

/ josefin

Kommentarer
Postat av: soffipropp

älskar dig med gummsi!! ;)

2010-03-19 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback