shake that thing

Godmorgon :)
Vaknade tidigare än väckaren idag också, jag känner mig riktigt som en pensionär. Menmen, just nu sitter jag och väntar på att min frukost ska bli klar i mikron.
Jag är faktiskt lite nervös inför nationella idag, jag brukar få lite panik och då kan jag inte komma på nåt att skriva om. Plus att man får speciella områden man ska skriva om, vilket för de hela svårare.

Men skit samma =) Sen har vi ju hk idag, och nu ska vi byta tema. Så idag ska vi göra något inom temat fisk och skaldjur. Själv tycker jag verkligen inte om skaldjur, men fisk är ju underbart gott :)

Nu ska jag lägga mig tillbak i soffan och äta och se på tv. Ha en bra dag och håll tummarna för mig !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback