they are there just for a change

åh vad jag älskar att komma hem till nästan läxfria kvällar framför sig, och vädret gör det inte sämre !
De va rätt skön dag på skolan idag, den gick fort om inte annat. Vi hade mest genomgångar och fick sitta och lyssna osv, skönt :)

Hk resultaten får ni se senare, när jag sitter vid min egna dator =)

Jag har precis städat bort i köket, och nu sitter jag i soffan igen och ser på tv. Sex and the city, älska carries intresse för skor ! Kanske för att jag också älskar skor ? Hur som helst, nu ska jag se klart och sedan börja med maten som idag är pizza. Mums =) Hoppas bara att det finns nåt gött att he på !
Nu ska jag se klart de sista minuterna :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback