Told you from the start, from the start.

Det kommer bilder osv från helgen ikväll. Jag skulle egentligen lägga in dem igår, men jag var itne alls nå pigg. Fick ont i magen på lördagkväll och det var inte alls bättre när jag vaknade söndgmorgon. Jga låg mest i sängen och latade hos mormor. Sen fick jag hämtnig av x som följde mig hem och såg film.
Han såg, jag sov ! Senare på kvällen kom sofia och familjen hem, men då var min ork helt slut.

Jag somnade vid 7, sov till 10 när de väckte mig osv för att kolla feber. Jag hade feber, vilket förklarar att jag inte haft någon som helst matlust i helgen. ( så min mage var nog rätt tom igår,  och typ näringsbrist, så jag höll på svimma hela tiden ) och till slut blev det puke ( fräscht att berätta, men! )

Har typ dåligt samvete för att jag sovde hela kvällen när sofia komme hit... Men vi ses ju trots allt på fredag igen <3

Nu ska jag göra mig klar och se om jag kan vara på skolan idag, känner väl efter första lektionen ifall jag ska ringa till mamma och be om skjuts hem. Jag hitar inte tempen för att kolla om jag har feber !

Ha en bra dag =) Ikväll lovar jag att det kommer bilder !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback