try sleeping with a broken heart

hej :) !

angående förra kommentaren.. Nej jag har inget falsktleg.

Just nu sitter vi i min stuga och ser tv. Helena och fride for nyss och kvar här är det frej, markus och sofia. Vi har sett hockey ikväll och bara myst :)

Nu ska ni få höra nåt varken vi eller ni trodde, eller ens kunde tänka er. Imorse var de storm ute, men även lite sol. Så när det blev lite mer uppehåll så tog jag och sofia på oss skidorna och åkte upp till elljusspåret och åkte ett varv med skidorna. Magiskt skönt, och många skratt fick vi också.
Jag och sofia kom på att vi skulle ha en nyttig och träningsvecka, men nyttigheterna sket vi i ! :)

Igår kväll blev det iaf inte mycket gjort, vi tog en filmkväll här. Dock blev det en väldigt sen kväll för min del vilket inte var önskat. Jag var riktigt trött och tålde knappt mig själv. Jag och sofia satt och skrattade till ungefär allt som sas igår =) Jag har sovit 6 timmar på hela helgen..

Det kommer inte bli nå mycke uppdatering under veckan. har knappt tillgång till dator :S Men ikväll tog sofia med hennes dator hit så. Nu ska jag bjuda på en söt bild från helgen :) '

Fredagen - sofia, helena och jag !

Nu ska jag vara social igen =) Ha det bra så länge !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback