i can't be someone else

svar på kommentar :
lina, vi har typ skidskytte =)

Nu har jag lagt in alla mina egna bilder på datorn. Nu sitter jag ochg tar emot massor från sofia. Men hennes ögon svek henne, så jag får förtsätta imorgon. Så alla bilde rkommer imorgon !
Såg wipeout ikväll, haha inte snyggt ibalnd =) Men rätt roligt !

Mitt andranamn är ungefär stress, nu måste jag packa inför imorgon och allt är en röra i mitt rum just nu. Alla i huset sover så jag ska försöka va lite tyst. Jag måste också hinna analysera en dikt till imorgon, var borta förra fredagen som ni vet. SÅ jag har inte lämnat in den, och jag har heller inte frågeformulären, så jag har mer eller mindre panik. Men det får jag fixa imorgon :)

nu ska jag iaf lägga mig, för även mina ögon håller på att svika mig.
Dagens mys ;


Godnatt på er ! 

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback