Theres no gravity to hold me down for real

Jag hann inte göra så mycket läxa , jag tog fram papperna och sedan va pappa hemma. Så vi åt och sen skulle pappa tillbaka till bjuur så jag åkte med honom till norsjö och stannade hos fet och jonas. Vi pratade, myste och lite sånt :) Rätt skönt !

Dagen har också varit rätt lugn. Dock tråkiga lektioner, och sen hade vi tävling på idrotten. Vi hade skidskytte tävling, och jag kom tvåa av tjejerna ! Det trodde ni inte va ;) Jag vann iaf tuggumi, eftersom att jag inte äter godis :)
Sen så har vi lång lunch på måndagar, så jag åt lunch på skolan, sen gick jag på frasses där jonas praoar i veckan för att prata av mig en stund.

Tog inte många minuter så kom även fetn dit :) Så vi satt väl där i en timma ungefär innan jag gick tillbaka till skolan för att ha sista lektionen.

Morgondagen ser dock inte lika rolig ut..



Dagen kommer att börja med

punkt två. Alltså nationella prov i läs och hörförståelse i engelska. Känner mig inte alls taggad för att sitta och göra detta direkt på morgonen, men jag får göra mitt bästa :)

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen, renskriva mitt författarporträtt och sedan analysera en dikt. Hoppas det går fort, för annars kommer jag somna ifrån det hela :)

Godnatt, och önska mig lycka till inför morgondagen !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback