it hurts when I think, when I let it sink in



Bilden tagen igår. Har ju heller inte berättat att jag tog med mig typ, 3 diadem till ammarnäs. Hade med mig ett till lse och hade tydligen två stycken nedpackade i väskan. När jag kom hem i söndags, hade jag inte ett med mig hem. Inte alls bra för mig, som ungefär bor i diadem ! Så igår fick min leopard sjal besöka mitt huvud.

Jag gjorde faktiskt min matte läxa ikväll, sen la jag mig i soffan och somnade en timma. Vaknade vid nio tiden och gjorde mig klar för sängen.





Inte alls märkvärdig, men skön och mysig var den iaf !

Nu ska jag krypa ner, i min säng den här gången. Sätta på musik och sen göra en tidig kväll. Känns som om det behövs !

Krya på dig sofia gumman ♥

Godnatt !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback