he is a bad boy



Detta är då någon slags kolakaka. Först är det en botten som täcks av kolasås och som i sin tur är delvis täckt av hackade mandelbitar. Den var super god !

Sen så fanns det inte så mycket urval så här efter lovet, så det fanns typ ingenting att göra. Vi hittade massa lyx recept, men då skulle de vara inne i frysen så länge. Så johanna bad oss göra nåt mer frukost aktigt, så det blev bär kräm och skorpor...


Det blev faktiskt gött, och nyttigt också för den felen. Så ska ni äta kräm, gör er egen ;)

Jag har lite ångest, jag måste hitta en outfit till imorgon, och jag har inte ens ett alternativ att gå på. Jag får göra som förra året, plocka ihop nåt på morgonen. ( jag är så förberedd av mig ? )

Men, man ska ta saker som de kommer, då slipper man bli besviken =) right ?

/ josefin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback