you came to rescue me

Dagen blev rätt lyckad !
Pappa skulle till norsjö imorse, istället för till bjuur då. Så jag fick ja sovmorgon, och de va visst skönt ! Sen så när jag kom till skolan skulle vi se film första lektionen ( ja klagade inte ) plus att vi inte hade någon lärare så.



Efter det, 40 minuters hål som följdes av 40 minuters hk. Sen 10.15 fick vi som skulle åka skidtävling lunch. Alla nior som åker skidtävling har till uppgift att klä ut sig.
Så jag följde bror och pappas intresse, jag var byggare ! Det var linas mamma som höll i kameran idag, så jag hoppas lina har lite bilder att bjuda på.

Nu ska ni få veta nåt ni aldrig trodde, och inte jag heller för den delen...


hahahahah jag blev trea

Sen hade vi lite sexualkunskap innan vi slutade för dagen. Då gick jag raka vägen till mamma för att ligga i massagestolen i 30 min



Det var skönt, och behövligt för den delen. Jag har fått tillbaka min ryggvärk, troligen pga att jag har slarvat rejält med min sjukgymnastik. Måste ta upp den vanan igen, kan nästan inte sova om nätterna nu :/

Menmen.. Efter en tur i stolen gick jag ned till hallen för att träna fotboll, de gick faktiskt bra idag ! Det gillas :) Sen komme mamma och hämtade mig, vi åkte hem åt middag och sen komme främmande. Vi åt mammas gooo tårta och pratade osv :)

För idag är ingen vanlig dag, det är mammas födelsedag

Grattis mamma, du är bäst och jag älskar dig ♥

/ josefin


Kommentarer
Postat av: linapina

nu är bilderna uppladdade! :)

2010-03-19 @ 20:00:09
URL: http://wallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback