I always end up hurting you

Skönt att komma hem efter träning. Dagen har varit super ! Rätt glassig så där, skön :)



Jag hade på mig mina blåa chinos för ovanlighetens skull idag, och erik blev lite små kär i dem. Så han prövade dem, och ville heller inte ta av sig dem ;)


Inte nog med det, han lånade mina brillor också !


På slöjden idag fanndet inget som helst material till mig, så jag fick vara lärare åt elias. De gick super =)
Sen hade vi bara no och sen lunch. Dock en stessig lunch för mig, jag är kamratstödjare och vi hade träff 12.00. Inte så lätt att hinna när man får lunch 11.50 ! Menmen, maten slank ner och jag sprang upp till fg lokalen och hade möte. Vi diskuterade och pratade och sen bjöds det på fika, nog för att jag inte var sugen alls. Men en delicato boll går inte att motstå !

Sen vare bara att springa tillbaka på matten där jag hann göra ett tal innan lektionen slutade, jag klagar inte?  sen svenska sen slutade vi. Så vi gick ut i det underbara vädret och tog oss en solarstund..






sen gick jag ner på träning och nu är jag äntligen hemma :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback