keep on walking



vaknade för ett tag sen, bakis som satan. Har legat i soffan tills nu och försökt få i mig nå mat. just nu har jag lite bråttom men jag tar det kortfattat !

Fredagen har ju ylwa-lii berättat lite om. När jag kom till malå så hade inte hon inte kommit hem än ( hon pluggar i övik ) så jag gick ner på pizzan för att träffa fet och jim. Som väntat va de båda redan i fylla. Haha
Sen kom äntligen ylwa-lii till malå, så vi gick hem till henne och tog det lugnt en stund. Jag fick träffa hennes '' lilla '' familj på typ 8 syskon, färäldrar och 4 bihang. Det gick iaf super ! Sen så åt vi rätt sen middag och vi for ut. Vi gick till vanja som hade fest, trevligt !
Efter nån timma hos vanja gick vi ner till någon som va hel skön. De va rätt mycke folk och musik, precis som de ska va ! Dock blev min kväll inte lika lång som de andras ;)

Lördagmorgon var en pina för ylwa-lii. Hon är inte personen som stiger upp före 12 på helgerna, och jag väckte henne halv 9. Vi skulle ju hinna på vm, och vi är inte så snabba. Så vi låg ett tag innan hon hade fått upp sina ögon sen tog vi oss frukost. Vi gjorde oss klara och gick upp till backen. Hur mycket folk som helst ! Årets tittarsiffra hade passerat 8000 st, det är rätt ballt =)
Dock snöade det och var dåligt väder, tråkigt nog. Men det blev en grym dag iaf ! Vi gick hem vid 4- halv 5 tiden och tog varsinn dusch, kikade genom datorn en sväng och såg lite tv i väntan på middag.

Sen gjorde vi oss klara för utgång, och vi gick direkt upp till hotellet som är en gata ovanför ylwa-liis hus, rätt skönt va ? Så vi va med massa sorselebor i en av stugorna innan vi gick ner till macke för att fortsätta kvällen. Vi var där ett tag sen gick vi till isladan och där vare ös ! Det var roligt att vi tog oss in, annars hade kvällen inte blivit lika rolig. Men hur som helst, det var hur mycke folk som helst, band och dans. Ett plus i kanten är ju så klart helena karlssons dancemoves och energi, gilla bruden :D
Sen komme pappa vid 2 tiden och hämtade mig, måste nog säga att en bilresa från malå aldrig gått så fort. Sov jag kanske ?

Hur som helst, tack till er som gjorde min helg. Den var grym ! :)





troligen världens konstigaste bild






















Nu har jag jätte bråttom, jag ska fara och spela fotbollsmatch mot umeå nu. Börjar klockan två tror jag. Är taggad, men jävligt bakis. Känns inte bra, men det går över när man kommer på plan, hoppas jag !!

Håll tummarna :)

/ josefin


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

men jååå! tack som fan för helgen, den ägde feeeeettt! :D <3 hade askul! meeen lägg upp bilderna på fejjan också (a) <3

2010-03-28 @ 13:36:54
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/
Postat av: ylwawiie

eller jag snor dom (a) hahaha sorry <3

2010-03-28 @ 13:44:32
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback