Your pride has built the wall so strong that I can't get through

hehe dagens no lektion...



vi hade dissektion på ren/kalvöga. hah mysigt värre !

Satt mig i soffan för att plugga no som vi har prov på imorgon. Men hockeyn blev alldeles för intressant för att låsa ögonen på papperet. Fan vilken match alltså ! Synd bara att domarjävel ska gör allt för att färjestad skull gå vidare. Men hejdå fbk, nu är vi i semi !
Blev alltså inte så mycket till plugg, så nu ska jag läsa igenom mina svar och hoppas på att ak har gjort provet med hjärta och själ, alltså inte så svårt. Nog för att dem bruka va ruskigt svåra.. Men, det får bära eller brista, jag kan inte göra mer än mitt bästa :)

Känns verkligen som om mitt liv r roligt att läsa om. Pluggar jag inte sover jag nu för tiden. Hah, men jag ska rycka upp mig, snart lov ju ! :)



Keep your head up ' cause there are people who would kill to see you fall

Godnatt

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback