There's nothing left to say, don't waste another day

friluftsdag i malå







































 

Ni ser ju bara vädret, helt underbart ! Tack för idag alla =)

När vi kom hem tog jag mig en massage hos mamma, innan jag fick skjuts ner till hallen för att träna fotbollen sista gången innan sportlov. Ikväll har jag rätt bråttom, har jätte mycket att packa. Kanske beror på att jag ska vara borta till nästa söndag ? Jag klagar inte, inte ens lite.

Nu ska jag ta mig dusch och en fika innan min skjuts kommer =)

förresten så efter träningen for vi och köpte en bil till bror, grattis till den. Den är du värd ♥

Men som sagt, bråttom. Hör av mig senare !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback