ain't no sunshine when you're gone

Godmorgon :)

det blev lite ändrade planer igår. Skoldagen gick rätt fort faktiskt, hade dock ingen fredagskänsla. Efter skolan hade jag träning, som inte blev så lång. Vi har match både idag och imorgon, ska dock inte spela idag. Så vi körde bara 1 timma, och sen lite teknik och snack. Sen åkte jag , tillsammans med jenny och erik, hem till henne och åt middag. När vi satt och åt fick jag ett samtal av pappa.. Som jag kanske inte har berättat så har min kusin, under påsklovet fått en liten flicka, och dem var hos mormor precis då ! Jag slängde i mig all mat i stress, duschade på två skeunder, drog på mig kläderna och fick hämtning. Jag tror aldrig att jag har sett en så söt liten tjej, nästan så ja va tvungen fäll en tår !



Sen åkte jag tillbaka till jenny och gjorde mig klar tillsammans med henne. Vi åkte ned till samhället ett tag, en riktigt myskväll !



Nu ska jag göra mig klar och följa donnan till lse, vi ska se fotboll ! Kommer bli jätte roligt :) Vi ser när jag kommer hem. Tills dess, ha en bra, SOLIG lördag :) ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback