Got a longer fly alone to fall

Godmorgon :)

Shit va skön med sovmorgon, tar vara på den enda jag får denna långhelg :) Just nu sitter jag i morgonrock och myser, försöker hitta någon ny låt som ska nötas hela bilresan imorgon. Dvs, den tid jag inte kommer sova !

Jag ska alldeles strax börja städa mitt rum, rejält. Det ser ut som sju svåra år här, kan egentligen inte förstå att jag klarar av att bo här inne. Menmen, sen ska jag också hinna packa ihop fotbollsgrejorna innan jag ska upp till jenny en sväng. Match idag och jag känner faktiskt taggen naaa :) Hoppas nu bara att det går bättre idag än i söndags.



Dax att samla vuxenpoäng, vare se ja vill eller int !
Living on a dream
Dying for an angel
Reach out, waiting for a miracle
No sign of wings, as you turn your back on me

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback