I stop myself from doing

Älskar när träningen går så här bra som den gjorde idag, och jag känner bara hur dagarna rusar iväg bakom mig. Kan inte tro att det är sant, om bara några ynka veckor får jag äntligen lämna norsjöskolan.
Sen så blir jag riktigt arg ( ta åt er ni som vill ), men hälften av er tår och klagar på skolan att det inte kommer bli någon vårshow. Ni är delaktiga ni också ? Är ni inte engagerade att va där så fine, då blir det heller inget. SLuta gnäll för satan och visa lite engagemang.

Har iaf samhällsekonomi prov imorgon och för stunden kan jag ingenting, så jag tror nog att jag bör prioritera bort datorn en timma :)



/ josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lät så säkert att det skulle bli en vårshow iår?? Men icket? Eller?

2010-05-12 @ 10:53:48
Postat av: josefin

Det var ganska säkert, men även jag börjar tveka :p Är ingen intresserad så :)

2010-05-12 @ 23:12:21
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback