I'm addicted to electric pulses

det blev lite ändrade planer igår. Matchen blev klar nästan prick 9. Så jag bytte bara om och fick skjuts till lse. Direkt jag kom fram duschade jag i typ en timma och la mig sedan i soffan med en töcke över mig. Självklart så somnade jag ju ! Men det är väl klart att man är trött efter en vunnen match ! Vi spelade riktigt bra, 2-0 :) !

Bror väckte mig vid 12 tiden och sa att jag skulle krypa isäng istället, så jag slet mig upp och borstade tänderna innan jag somnade om.
Idag steg jag upp just efter 8, åt frukost och sedan följde bror mig på ica för att handla lite grejer. Tog inte så lång stund, och sen hjälptes vi åt att börja göra tårtan. Men eftersom att han skulle på körskolan så fick jag avsluta ensam. Hoppas han tycker om den iaf :) Ni ska få se nån bild sen. Det är iaf chokladbottnar, banan, grädde och masssor med jordgubbar. Lät inte det ganska gött ?

Jag kanske också har glömt berätta att jag är ledig idag. Men ledig känner jag mig aldrig, för nu ska jag försöka stöka bort lite i lägenheten innan det kommer massa folk :)

http://www.geflegourmetservice.se/bilder/tartor.jpg

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback