like a walk through the Manhattan

Ni får ursäkta min suveräna uppdatering idag, men ingen vill ju vara inne i det här vädret ?
Det har varit en underbar dag, lång lunch och då låg vi endast å sola i gräset, 1 och en halv timma. Fatta hur varmt det blev ! Sen efter vi hade slutat så hade vi möte till kvart över 5 så jag tog bussen hem halv sex. Jag åt och sedan la jag mig på bryggan och solade.

fick besök av grannhun :)



Tog inte så lång stund innan jag fick besök av två pojkar, tim och william som pratade av sig en stund och som sedan drog med mig till rännudden där vi tillsammans med maria, nellie och linus spelade kub :) Riktigt roligt ! Men jag saknar nog den där talangen.

http://3.bp.blogspot.com/_cV0JAYhz-pc/SIZFb6yLxlI/AAAAAAAABMM/hr7uMWigOjI/s400/1.jpg

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback