my heart won't let me die

Nu har jag tagit bort det gröna och det röda är på. Är förvånad hur bra det var =) dock får vi väl se hur länge det sitter.

Nu försöker jag bara bestämma mig om helgen, har världens beslutsångest. Helena och sofia vill att jag ska följa till ammarnäs, och bror vill att jag ska följa till lse vilket jag också var sugen på. Varför fick jag inte egenskapen att kunna dela på mig ? Jag får väl bestämma mig i morgonbitti, men just nu lutar det fakiskt mot lse.

gammal bild ;p


Nu ska jag iaf ta mig ett stort mjölkglas, lägga mig i sängen och försöka mig på lite satsdelar. Brukar vanligtvis inte förstå mig på dem så jag gissar att jag inte gör det idag heller. Men det är väl värt ett försök :)
Efter det gör jag kväll, godnatt ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback