Now I face the consequence of my betrayal

Godmorgon :) De va skönt med en liten längre sovmorgon än dessa två senaste dagar. Sov ju ändå till 9 idag ! ;D Kändes nästan lyx att komma ner och få nygräddade baguetter till frukost. Men jag klagar verkligen inte. Sen drog jag bara på mig kläder och följde ned till mormor en sväng och hjälpte henne med det ena och det andra :)

Nu ska jag bara switcha kläder och he mig ut, riktigt skönt med värme så bara att passa på :)

Sen så har min kusin inatt fått en liten flicka, som egentligen inte var så liten. Vägde över 4000 gram och var 52 cm lång tror jag :) Men söt var hon vill jag lova !

http://coolrain44.files.wordpress.com/2009/05/summertime.jpg


/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback