she is a girl who was born to wild

Godmorgon :)

Jag hinner inte skriva om morgondagen just nu. ( som var tänkt ) När jag låg i sängen i morse och var på väg upp kände jag hur äckligt det smakade i munnen, typ järn osv. Sen när jag ställde mig upp kände jag att det var blodsmak och det kom hur mycket blod ur näsan som helst. Jag steg upp 10 i sju, så det har alltså blött 25 minuter ?
De va ju nästan scary.

Kommer lite översvämningsbilder =)






Bilderna är lånade från vk. Finns även fler att titta på där.

Nu ska jag försöka ställa mig upp försiktigt och packa väskan osv. Har coopers idag, kändes inte så där jätte roligt :) Sen får vi se om jag efter skolan ska sola lite solarium.
ha en bra dag ♥

/ josefin


Kommentarer
Postat av: rasmus

ja vill också ha snö!!!

2010-05-24 @ 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback