The kids are crying on the stairs

Godmorgon bör jag väl säga. Vaknade precis och insåg att klockan visst var halv 9.
Dagen har iaf varit super och bor hittade en hel del. Ett par shorts, 4 t-shirtar, 1 huvtröja, 1 par byxor, 1 skjorta och.. sockar ;)
Jag hann också träffa matilda idag, så hon gick med oss en sväng efter vi hade ätit lunch. Det blev dallas idag :)
Sen har jag inte gjort ett skit sen jag kom hem, jag har sovit i typ 3 timmar. Inte så konstigt när jag har feber kanske, hoppas på att den går över snart. Nu ska jag försöka ta mig mot rännudden en sväng där matilda firar sin födelsedag. Måste skynda mig, skriver sen.

http://snuvig.nu/Global/Snuvig/varfor2.jpg

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback