the sign said something different

bra uppdatering idag ?
Just när kladdkakan blev klar steg jenny innanför dörren och hamnade mitt i fikat. Lycko henne :) Sen så gick i upp och försökte fördigställa några diplom till vårshowen, men vi lyckades inte så bra och sket i det. Istället blev det lite hårfixning och en hel del prat och tagg inför morgondagen. Ett par goda skratt kom också vill jag lova, jenny är en solstråle av dess like :)



Hon har iaf nyss åkt hem och mina ögon håller på att slockna, så jag tror att det är lika bra att dejta sängen en stund så jag orkar med morgondagen. Just nu sitter jag med mjukisar och håret uppsatt i en klämma mitt på huvudet, alltså ready for bed !



Godnatt , hoppas er kväll va lika mysig som min ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback