there is nothing you can do

one day done, two left to go. Låg aningen länge imorse, snoozade nästan 40 minuter. Sen har dagen flytot på ganska bra, omän jag nästan haft skallen mot bänken och varit nära på somna ett antal gånger. Men det har funkat :)

Fick iaf ett bra besked när jag kom hem, jag fick sommarjobb på mitt förstahandsval ! :) Sen så har jag troligen ett till ( oklart ännu ) men det lutar mot det. Underbart med lite pengar :) Hoppas jag får trivas lika bra som förra sommaren.

Just nu ligger jag bara i soffan med dunder huvudvärk och försöker hålla mig vid liv. Somnar jag nu kommer jag aldrig orka stiga upp på hela kvällen :) Hade tänkt träna ikväll, men jag har läxa som måste göras och det går ju trots allt före.. TYVÄRR ! Men jag får ta i lite extra imorgon :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback