There’s nothing left to say

Nu ska jag lite stressat berättaom helgen.
Fredagen blev det som bara en myskväll med sofia, vi tittade på lite bilder, pratade och såg film tror jag ? Lördagmorgon tog jag världens sovmorgon. Jag vaknade först vid åtta tiden, gick in och åt frukost och somnade sedan om på soffan till halv tolv. Var nästan nöjd över mig själv :)
Sen så gick jag till sofia där jag bara hoppade på en cykel och vi cykla några km. skönt :) Just när vi var tillbaka kom en regnskur så vi la oss under täcket och såg disneyfilmen mulan, och därefter kom helena och myste med oss.

Resten av lördagen har ju berättat. Igår kom jag iaf hem vid halv 5 tiden , så vi åt och sedan klippte jag bror som snabbast. Där efter fick jag besök av tre pojkar. De ville ha en guide genom norsjö så jag offfrade mig :) Sen gjorde jag väl inte så mycket.

Mobilen jag har nu ( k530i ) så orkar jag knappt ta några bilder, tråkigt med så dålig kvalla. Så nu får nöja med er lite äldre bara ett tag !



angående dagen, så sov jag mig genom den. Sov hela första lektionen och även föreläsningen vi hade på eftermiddagen. Tidig kväll ikväll, svar ja !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback