I'm getting old and I need something to rely on

Såja. Har inte så mycket att säga om dagen faktiskt, men jag har nåt som gör mig riktigt frustrerad. När jag var i lule sprang jag runt som ett tok för att hitta en avslutningsklänning som jag inte hittade. Jag tittat på varje j*vla klädessida på internet och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hittar jag inte en vit klänning snart vägrar jag att gå till skolan den 11 juni !
Jag skulle bli mer än överlycklig om ni har något tips på en sida med examensklänningar, vad som helst. Bara jag får mig en klänning som går i vitt och ev. delar i svart. Jag behöver hjälp !!!
Sometimes i wish i was a boy..

http://malinfilipsson.blogg.se/images/2009/ist2_1744503_frustration_59539957.jpg

Nu ska jag lägga mig, nyduschad i morgonrock och se det resterande av hockeyn.
/ josefin

Kommentarer
Postat av: madde

Gina har många fina klänningar :)

2010-05-18 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback