The way you looked when you said you were leaving

Nu har jga precis lämnat sofia, känns förjävligt. Nu kommer vi ju inte träffas på hur länge som helst ! Helgen har iaf varit underbar, bestod väl som för alla andra, av fest. Har knappt några bilder dock, min mobil gick sönder i fredags.. Sen fick jag ju så klart slut batteri på kameran också !
Menmen, som sagt kom jag hem 10 över 8 i morse, fortfarande kalas. Orkade inte lägga mig , det skulle bara bli jobbigare att stiga upp sen, så jag är aningen trött nu. jag vinglade in, väckte mor och far och hoppades på lite fika. Jag lyckades rätt bra måste jag säga :) Sen gick jag till sofia just efter tio, det var visst nyttigt med en prommis !




























Ja det får duga..

Nu ska jag iaf lägga mig, är alldeles för trött för att sitta vaken ! Hoppas på en bra morgondag, och hoppas att ni alla har haft en underbar helg !

Godnatt på er ♥

/ josefin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback