keep my soul away from harm

Då var man hemma efter ännu en shoppingtur. Tog dock inte dagen så ''seriöst''. Tog en ltien sabbatsdag för att umgås och shoppa samtidigt. Bussade tillsammans med nina ner till stan ifall, roligt ! Länge sen man träffade henne :) Sen direkt jag kom ned på stan mötte jag upp anton, sofia och sanna. Fuskisar som stod och smaskade på varsin mjukglass.
Sofia skulle sedan tillbak på lektion så jag mötte upp matilda en sväng. Vi gick en stund och bara strosade. Vid två tiden kom sofia tillbaka och det var väl då jag började kolla kläder.
Jag köpte iaf en avslutningsklänning som jag ska mixtra lite med, kommer sy om den lite osv, och ni kommer heller inte få se den förrän den 11 juni ;) men även detta








( fint att jag har grönt nu och visar ett rött nagellack (y) )

När jag också är på g med att lägga ut lite nytt i garderoben så kan jag ju visa ett av halsbanden jag köpte i luleå.


Efter ett avslutat möte för pappa så kom han och hämtade mig inne i stan och vi körde ut på trekroner och bjöd på middag. Kycklingsallad, GOTT och nyttigt !



Inte helt med en lektion idag heller, och bäst av allt, det var idrott :)
Nu ska jag försöka få någon ordning här inne å få in allt i garderoben istället för att det ska bli liggandes på min säng :)

/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback