you never were, and you never will be mine

hello :) jag har precis fått mig mat i magen och är nu belåten. Jag håller på att packa för fullt inför lse ikväll.
Dagen idag har varit ganska skön. Började dock med so provet som gick ganska bra, trots att jag bara hade läst igenom det en gång. Fick även tillbaka ekonomiprovet och är helnöjd över resultatet :)
Sen hade vi bara slöjd och no där vi bara ritade. Lunch 10 i 12 och där efter ingen med lektion för dagen. Varför är inte alla dagar så här ?
Sen vårshowsmöte och hem.

Jag har ganska bråttom just nu, får hämtning strax och ska ha hunne packa allt inför ikv. Jag kommer spela matchen och direkt efter kommer mamma och bror och hämtar upp mig, sedan åker vi till lse :)



Skriver i lse , håll tummarna ♥

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback