I'm just laughing at you, you're just a bitch wihtout a line

Idag stämmer rubriken mer än orden kan förklara

Vi sjösatte äntligen båten idag, ah vad jag älskar att åka båt ! Bror fick ju ett smakprov på det varma vattnet också, han höll bokstavligen på att frysa ihjäl. Jag kan faktiskt inte förstå de människor som badar så här tidigt, då gör man det ju nästan med syfte att bli sjuk ?



Sen tog vi en sväng till norsjö där några ärenden gjordes och andreas gotta sig med glass



Vi kom hem, tog en dusch, jag tog på mig kläder och vi tog en trip till farmor och farfar. Under fikat så kom vi bla in på golf, och shit vad jag saknar att spela golf ! Spelade som liten och fick världens sug om att börja om i sommar. Iaf gå nån runda :)
Sen var det bara att hoppa in i bilen och åka till mormor där det bjöds på middag med släkt osv.
Sen hade vi så klart en blomma till mamma när hon kom hem, och fin va den !

Vi hann också med en kortmatch ikväll, och utan att ljuga, och utan fusk (!) så vann jag ;) Nästan imponerande. Dock sitter huvudvärken kvar, så jag ska strax ta mig ett par alvedon, ett vattenglass och lägga mig i hopp om en tidig sömn så att jag orkar med sista riktiga skolveckan. Helt sjukt vad det går fort, men jag klagar inte för fem öre.

...which you already have crossed !!!!!

Godnatt ♥

/ josefin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback