Your tears don't fall, they crash around me

hade aningen fullt upp igår.. Orkade heller inte plugga nästan, var så trött så jag somnade just efter 9. Jag vaknade dock varje timma, sov inge bra alls !
Dagen har bestått av tre timmars nationella prov i biologi, som gick åt skogen ! Men wtf, men kan inte göra mer än sitt bästa, right ? Efter det hade jag två lektioner och sedan gick jag till fg för möte. Gick ganska bra idag faktiskt. Efter det fick jag hämtning av mamma, vi körde till mormor och där fick vi kroppkakor =) underbart !

Sofia ringde nyss, nu stänger hon av mobilen och lämnar den hemma i sverige. Ikväll halv 8 åker hon till turkiet, side och stannad där i två veckor. Hur har hon tänkt att jag ska klara mig ?!




/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback