I swear I've seen your face before

Tar nu ett av de största stegen i mitt liv, kanske är det mitt livs misstag, kanske mitt livs bästa. Det vet jag inte förrän sommaren. Jag har nu valt bort tannbergskolan mot johnbauer i skellefteå. Jag håller tummarna för att det ska bli bra, det hoppas jag även ni gör.



Det syns väldigt dåligt, men ni ser skymten av skellefteå där i mitten längst upp. Mina andra val är kvar. Fast dock kanske ni har glömt ?

1. Hv Fr skellefteå, jb
2. Hv Fr Lycksele, tannbergs
3. Hv SS ( stylist och spa ) umeå, draggen
4. Hv Fr umeå, draggen
5. Sammhälls- ekonomi Lycksele, tannbergs

Jag ångrar hellre ett misstag än saker jag aldrig prövade

ta din chans, försök, lyckas



Godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback