what I found was not alright with me

godmorgon :)

Ja gårdagen var ju super, typ 22 grader varmt och bara hur bra som helst :) Sen kan vi ju inte heller klaga på matchen, det var mycket bra:) Nu på morgonen ska jag och jenny hålla i idrotten och vi har inte planerat den än. Super ? det enda vi egentligen vet är att vi ska ha är multiboll. Efter det blir det långhål sen hoppas jag på att få hinna redovisa innan jag ska ta bussen 25 över 5 till skellet för lite shopping.
så det blir sent innan jag kommer hem idag också, och jag hoppas att jag få hem en examensklänning också..

( brist på bilder på pappas dator )



Ja vi får väl se, man ska aldrig åka med mål att hitta nåt, då hittar man det aldrig :) Nä nu måste jag packa och göra mig i ordning. Ha en bra dag ♥

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback