You never turned that trick before

Goodmorning sunshines :)

Alltså inatt, jag har aldrig vaknat med sån sjuk benvärk. Fick springa en trappa ned, ta två alvedon och upp och lägga mig igen.
Angående idag så kommer jag ju som sagt inte hem förrän jätte sent ikväll. Har vårshowsmöte direkt efter skolan som sträcker sig till 5 tiden. Där mellan ska jag också hinna äta för att kvart över 5 åker jag till åbyn med laget. Själv tycker jag att vi skulle fara lite tidigt eftersom matchen är halv 8. Så ärligt vet jag inte riktigt när jag kommer hem, men vi lär väl se om jag hinner skriva ikväll eller så :)



Nu ska jag börja göra mig klar, men jag skulle gärna kunna ligga kvar här i soffan och se på tv hela dagen ( latfis ? ), men det lät faktiskt inte helt fel !
Nämen, ha en bra dag och kväll skulle jag väl kunna säga :)

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback